| Piłka ręczna / ORLEN Superliga
Pozytywne echa środowej konferencji PGE VIVE Kielce. Po tym, jak klub ogłosił rozpoczęcie internetowej zbiórki w celu utrzymania obecnego składu zespołu, pomocną dłoń wyciągnęli dotychczasowi sponsorzy, oferując zwiększenie dotacji. Do klubu zgłosiły się też nowe podmioty, w tym jeden zainteresowany rolą sponsora tytularnego.
CZYTAJ RÓWNIEŻ: Wielkie zmiany w Superlidze. Nowy sezon bez play-offów
17-krotni mistrzowie Polski są na solidnym zakręcie, ale wciąż nie wypadli z drogi. Choć ze względu na skutki pandemii koronawirusa ze sponsoringu drużyny wycofała się firma prezesa klubu Bertusa Servaasa, VIVE Group, to wciąż istnieje szansa, że kielczanie pozostaną zespołem ze ścisłej europejskiej czołówki. Nadzieja w kibicach i ich zaangażowaniu w internetową zbiórkę.
– Jestem bardzo zadowolony z tego, jak rozwija się nasza zbiórka – mówił w czwartek w rozmowie z TVPSPORT.PL Servaas. – Są też inne dobre informacje: po środowej konferencji do klubu zgłosiły się trzy nowe firmy, które chcą nas wesprzeć, a trzech obecnych sponsorów chce zwiększyć dotacje. Mamy też jednego nowego kandydata na sponsora tytularnego, z którym rozpoczęliśmy rozmowy – dodał.
Servaas ma nadzieję, że negocjacje będą miały wkrótce pozytywny finał. Ogółem, wśród firm zainteresowanych rolą sponsora tytularnego i zajęciem miejsca VIVE Group w nazwie drużyny, są trzy podmioty. O dwóch z nich Servaas i dyrektor marketingu Paweł Papaj wspominali w środę podczas konferencji. Trzeci zgłosił się już po niej.
By przed nadchodzącym sezonem w Kielcach nie doszło do kadrowej rewolucji, VIVE – mistrzowie Polski będą posługiwać się tą nazwą do 30 czerwca, później do czasu zawarcia umowy ze sponsorem strategicznym będą funkcjonować jako PGE Kielce – potrzebuje 4,25 mln złotych. 2,5 mln klub chce uzbierać poprzez internetową zbiórkę. 1 mln ma zapewnić sprzedaż karnetów VIP, a 750 tys. – karnety kibicowskie.
Następne
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (971 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.